We deliver health

Doručujeme zdravie po celom Slovensku

Reklamácie

Vážený obchodný partner,

rok 2024 priniesol zmenu vo forme podávania reklamácií. Od 15. januára 2024 je možné reklamácie podávať už iba elektronicky. Elektronický systém je súčasťou našich plánov poskytovať Vám lepšie, dostupnejšie a jednoduchšie online služby dostupné 24 hodín denne, čo prostredníctvom Call Centra nebolo možné. Elektronický systém podávania reklamácií je jednoduchý, bezpečný a urýchľuje proces ich podávania aj riešenia.

Reklamáciu môžete podať iba prostredníctvom portálov bephoenix.sk/lekaren alebo partner.sk/lekaren - prihlásenia sú rovnocenné. V prípade zabudnutého hesla kliknite na „Zabudnuté heslo“.

Ak ešte nemáte prihlasovacie údaje na vyššie uvedené portály, vyplňte prosím (okrem lekární BENU), PZS kód lekárne a následne aj registračný formulár:

V prípade potreby Vám bude bude v pracovných dňoch od 8:00 do 16:30 k dispozícii telefónne číslo 0800 101 555 kde nebude možné podať reklamáciu, ale radi Vám odpovieme na Vaše otázky ohľadom registrácie a elektronického podania reklamácie.

PHOENIX Zdravotnícke zásobovanie, a.s.