ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Zákaznícky servis je kľúčovou súčasťou podnikania a jeho hlavnou úlohou je poskytovať podporu zákazníkom počas celého procesu poskytovania služieb. Naši zamestnanci sú tu pre Vás a vďaka svojim vedomostiam, zručnostiam a empatii sú pripravení Vám poskytnúť služby na najvyššej možnej úrovni. Uvedomujeme si dôležitosť zákazníckeho servisu, ktorý dokáže výrazne prispieť k lojalite našich zákazníkov, pozitívnemu vnímaniu značky a celkovému úspechu firmy.

Zákaznícke centrum je tu pre všetkých Vás, obchodných partnerov ako existujúcich tak aj pre nových. Chcete sa stať našim obchodným partnerom? Či už ste lekáreň, výrobca alebo dodávateľ, zavolajte nám a my Vám povieme ako nato. Ste našim obchodným partnerom a neviete si poradiť so vzniknutou situáciou?

Zavolajte nám, sme tu pre Vás každý pracovný deň, v čase od 07:00 do 17:00 hod. na uvedených telefónnych číslach:

Objednávky : 0800 101 333

Informácie : 0800 101 444

Reklamácie : 0800 101 555

Informácie o špeciálnych produktoch : 0800 101 666

Email : callcentrum@phoenix.sk

Ja našou prioritou rýchlo a efektívne reagovať na vaše požiadavky, poskytovať vysoko kvalitnú službu a prispievať k celkovej spokojnosti, preto vás žiadame pri volaní na uvedené čísla vypočuť si celý automatický oznam. Následne budete spojený s operátorom.

V prípade, že budú všetci operátori obsadení, prosím vyčkajte na výzvu „stlačiť tlačidlo 9“. Bez tejto akcie nie je možné váš hovor zaznamenať, my sa vám neviem ozvať späť a pomôcť s riešením.

E-reklamácie pre elektronické podávanie reklamácii je potrebné prihlásenie prostredníctvom portálov www.bephoenix.sk alebo www.partner.sk

V sekcii „Moje reklamácie“ nájdete prehľad Vašich reklamácii, rovnako aj naše vyjadrenie k nim.

V prípade zabudnutého hesla stačí kliknúť na „Zabudnuté heslo“.

V prípade, že ste nenašli, čo potrebujete ohľadom reklamácií, radi Vám pomôžeme na našej linke 0800 101 555, prípadne vás nasmerujeme na kompetentné oddelenie.

Ak ešte nemáte prihlasovacie údaje na vyššie uvedené portály, vyplňte prosím (okrem BENU lekární), PZS kód lekárne a následne aj registračný formulár:

E-reklamácie

Prostredníctvom portálu ISEDO má lekáreň možnosť objednať pre pacienta kategorizovaný liek u držiteľa registrácie humánneho lieku, ak ho nie je možné zabezpečiť cez distribúciu obvyklou cestou. Objednávku je možné spraviť len na základe receptu, ktorý musí mať anonymizované osobné údaje pacienta. Takáto objednávka je potom dodaná do lekárne do 48 hodín. V súlade so zákonom č. 306/2016 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a slúži na mimoriadne objednávanie kategorizovaných liekov niektorých držiteľov registrácie humánnych liekov.